Tercihler Rüyalar

Rüyamda kiracı evde değilken yedek anahtar ile eski evimize giriyorduk.Oğlan bir köşede uyuya kalıyor beyim tv karşısında zap yapıyordu.Ben şahsım kendim ki bunların üçü de aynı psikopat oluyor çamaşır  yıkamış çamaşırlığa asıyordum.Sonra kiracı geldi,anlayacağın basıldık açıklamaya çabaladık.Böğrümde bir ağırlıkla uyanmışım millet duyarsa ne deriz diyordum.Bilinç altımda bir yerlerde yeni bir nefret fırtınası ile yepis yeni bir korku doğurdum galiba.Kaynağı ise bir cadının "eski evinize geri gidersiniz inşallah"laneti.İnsanlar bunu birbirine niye yapıyor bilmiyorum ben öfkemi niye bastıramıyorum onu da bilmiyorum.Bu arada terazi insanında görünmeyen asosyal kinci yeraltı ruhum yükselen akrep burcumdan gelmekteymiş.Sokamazsam kendimi sokuyorum sorunum bu.Bayramda kuşadası,selçuk-izmir den sonra bir kaç saat alaçatıdaydım.İkinci seçenek danaya girip korona olmaktı ben bunu tercih ettim.Çekirgelerin ve dalgaların selamı var.

Yorumlar

  1. Hahahaha bayılıyorum yazılarına! Rüyaları tokuştursak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende mi ?ay ne yorucu oluyor dinlenme amacıyla yatıp,kilometrelerce koşmuş gibi oluyorum😖ben de senin yazılarına bayılıyorum bayılmalar tokuştu😊

      Sil
    2. Ya aslında rüyanda çok bariz şunu da gördüm ;) sorumluluğu yüklenmişsin ama ya bi bıraksam da kendi işini halledebilsin ya hissi de gelmiş. Yoksa ayol niyr çamaşır yıkar asarsın kardeş ya :)))) şu an ben de üstüme vazife olmayan şekilde iyilik yapıp sonra da niye yaranamadım ki diye düşünürken bunlar çıkmış olabilir ağzımdan :P

      Sil
    3. Doktor ne yaptın ya!ayağını çek tamda üstüne bastın.Bir yıl önce ben onun taşınmasına sebep olmuştum.Oturduğu ev yorgun etraf güvensiz olmaya başladı diye. ev tutma boya badana,taşınma,yeni mobilya seçimine kadar her aşamada görev aldım.Keyiflede yapmıştım yalan değil.Geldiğimiz noktada zaten korona süreciydi kimsenin yardımı olmadı da üstüne de eleştiri ve eski evinize geri gidersiniz inşallah lafı zoruma gitti.Neden beş kuruş beklentim yok iken,ben karşı tarafın mutluluğu ile mutlu olabiliyorken neden o böyle davrandı diye zoruma gitti.Ha bu arada bizim taşınmamız konusunda dört yıldır istekli olan kocam ve oğlumdu ama ihale bana kaldı.

      Sil
  2. yanii bu bir çeşit kabus olmuş de miiii :)

    YanıtlaSil
  3. geçerken uğradııım melabaağ, pabuçlar düzeldi miiii kikiriki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçerken uğrayanı da ilk defa gördüm hoşgördüm deep:)Pabuçlar düzeldi 40 numara oldu o ayaklar:)

      Sil
  4. yazıma yorumda, ürün yerleştirme demişsin yaa, anlamadım ki nerde, bi de hangisi sivilce yapıyoo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)İlahi deep,çekirdek için demiştim

      Sil
    2. hımmms :) her geve yiyom dizi izlerken, tuzsuz :)

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından