Totosuyla inatlaşanlar



İki üç yıl önce aldığım bir vücut spreyi var,her kullandığımda alerjim patlıyor.Koyuyorum bir yerlere üç beş ay sonra tekrar kullanıyorum netice hep aynı. Hapşurmaktan içim dışıma çıkıyor.Sabah elime geldi yine ay dur sıkı vereyim ne olacak dedim.Şu dakikaya kadar bin kere hapşurdum. Ne denir "götüyle inatlaşan altına sıçar".Hayattaki çoğu hatamızda bu gibi şeyler değil mi?En azından benimkiler böyle.Şimdi eve gidip üstümdekileri makineye atıp kendimi kırk tas su ile aklayıp paklayacağım.Üvey kızımın düğününe hazırlanacağım.Dur o bihterin repliğiydi.Ben gideyim en iyisi

Yorumlar

  1. canım benim madem alerjin var neden hala kullanıyorsun at gitsin senden kıymetlimi. en önemli şey sağlık o elden gittimi insan alt üst oluyor. şu aralar çok kötüyüm. lütfen kendinize iyi bakın. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü derken hasta değilsindir umarım.Bana bakma kokunun güzelliği atmamı engellemişti.Artık çöpün dehlizlerinde.Hayatta böyle şeyler oluyor zararı olduğunu bile bile vazgeçemiyorsun ama bir noktadan sonra "aah yeter be" kıvamına geliyorsun.Bihter reiste böyle ölmedi mi ah ah:(

      Sil
  2. Eşimin ameliyatı var çarşamba günü o yüzden moralim bozuk hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun,zor bir durum inşallah su gibi geçer gider

      Sil
  3. haha bu sözü daha önce duymamıştım

    YanıtlaSil
  4. Bu sözü bilmiyordum, çok iyiymiş:)))

    YanıtlaSil
  5. ku-kuuuk :) oğlum diyor bunu, dikkatimi çekmeye çalışınca.. iyisin değil mi? yoksa toto kazandı mı inadı? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Sana da Kukuuk...iyiyim sağolasın.Sonunda çöpe attım içeriğinde ne vardı öğrenemedim beni bu kadar sallayan.Bilinmeyen şeyler için bir alerji testine gitmem lazım bakalım hastaneler normale dönünce belki

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından