Bloggere video yükleyemiyorum diyenler onlıne mı?


 Son zamanlarda video yükleyemiyorum diyen arkadaşlar çoğaldı terspabuçlar iftiharla sunar:)

Şimdi sıralama şöyle Yayın+Yeni Yayın+Video Ekle Burada iki seçenek çıkıyor 1-Bilgisayardan 2-Youtube den Youtube dedik+açılan arama çubuğuna aradığımız video adını yazıyoruz aşağıda videolar sıralanıyor listeden birisine tıklıyor altta çıkan seç butonuna basıyoruz.Bu kadar...Eklediğim videoyu sizde görüyorsanız problem yok galiba.

Bu ayaklardan herhangi birisi yoksa tavsiyem tema değiştirip birde öyle deneyin.

Yorumlar

  1. bilemedim, bizim sadece c de yükleyemiyormuş, hiç yüklemedim daha video bloguma ama bakıyorum herkes yüklüyo bugünlerde de bloguna video yani, bir arkadaşa sorabilirsin kii. sürekli yükleyen momentos var meselaaa ona sorabiliyiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sıkıntı yok bakalım tema ile alakalı bir şey mi

      Sil
    2. Adım geçmiş :) O benim evet, ama ifade bozukluğu nedeniyle anlatamamışım derdimi. Bu adımları tam olarak yapıyorum ve bilgisayarda açıldığında video gözüküyor ama cep telefonuyla girildiğinde gözükmüyor.
      Şimdi senin bloğuna bir de cep telefonuyla girdim, senin bu video gözüküyor ama kendi bloğumdakiler gözükmüyor. Dediğin gibi tema alakalı olabilir ama en basit temayı yıllardır kullandığım için bağlandım hiç değiştiresim yok...
      Çözümsüz bir sorun o zaman ne yapayım... Link veririm video eklemektense isteyen gider bakar :) takılmıycam artık.
      Fakat başka ve daha önemli sinir bozan bir sorun var. Yazıyı yazdın yolladın ve imla hatası gördün ya da bir cümleyle olan münasebetinden dolayı ertesi sabah suçluluğu yaşadın :)) Düzelttiğinde hoooop blogger feed'de yazın yine ennn başta! Aynı yazıyı ısıtıp önüne koymak gibi milletin, çok sinir bozucu. Herkeste mi böyle oluyor yoksa bazı bloglarda ayarlar nedeniyle mi böyle, onu bilemedim..

      Sil
    3. Temayı seviyorum diyorsan boşver o zaman,çokta mühim değil bence.O İkinci sorun bende de vardı düzeldi mi son zamanlarda bilmiyorum

      Sil
    4. Bu arada Momentos yazmış bana, okuyucular "web sürümünü görüntüle"ye bastıklarında görülüyormuş...
      A bir de kırmızı mıydı senin kulaklıkların dün??? :)

      Sil
    5. Allahım ülkecek tek derdimiz senin videoların, çözeceğiz inşallah😜kulaklık kırmızı teki de bozuktu onu da farkettin mi?

      Sil
  2. sanırım asıl sorun mobil olarak bakıldığında görünmemesi. web sürümde görünüyor ama mobilde görünmüyor videolar. sorun bizde değil de blogger düzgün güncellenmedi henüz anlaşılan zamanla düzelecektir :)

    YanıtlaSil
  3. sadece ce ye sölesene okusun yazınııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazdan okuma grubunda toplanacağız söyleyeyim👍

      Sil
  4. bu yazını son yazıma koyduuum :)

    YanıtlaSil
  5. Mobil tema ile ilgili bir sorun bence. Ben blogger ın mobil temasını seçmiştim o zaman gözükmüyordu eklediğim videolar mobilde. Şimdi kendi temamın mobilini seçtim gözüküyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasik temada mobil tema varmıydı,ayy kafam karıştı iyice.birdaha bakayım

      Sil
  6. Hiç böyle bir sorun yaşamadım ama yeminle şu "Dol Karabakır" için geldim.. :))) hem gülüyor hem oynuyor hem yazıyorum.. vallahi bana çok iyi geldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antidepresan niyetine dinlediklerimden çok severim.yarasın

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından