Corona günlerin de hayaller hayatlar

ne yapiyorsun,neler yapıyorum sorusuna bu kadar nezih cevap vermekler hoş olurdu  😍Ama nerde... kakılmış genlerim biraz gün ışığı gördümü vuruyor kendini toz bezine😁avuçlarım kaşınıyor ağzımın suları akıyor.temislik-temislik  diye dolanıyorum.Hasta mısın bırak diyen olursa;-sabun ver amca birde kova sonra çekil önümden diyorum küçük Emrah gibi.Benimde sıkıştığımda kaçış yerim bu galiba.kolera günlerinde aşk'ı okumaya başladım.Gabriel beyin okuduğum ilk kitabı,geçen Mina bahsediyordu normalde hiç okumadığım yazarların bir kitabını alır ona göre devamını alırdım,bu sefer üç kitap birden aldım,su gibi akar inşallah😉Bugün evin son camını sirkeli sular ile sildim artık bu hafta bol do it your selfler ve yeni teknik ingilizce kelime ezberi ile devam edeceğim galiba sanırsam🙈🙉🙊

Yorumlar

  1. Ay Gollum mu olduk biz yoksa ya? Çamaşır suyumusssss :D Ahhahha ay sinirlerim bozuldu :/ Ben de cam silsem ne güzel olacak. Geçenlerde kocamı cama ıslak mendil sürterken yakaladım, belki ıslak mendille de silinebilir diye düşünmüş, deney yapıyormuş. Zaten tozluydu camlar, şimdi bir de ıslak mendil izlerini görüyorum oturduğum yerden.

    Allahım umarım seversin Gabriel Bey'i çünkü seversen okuyacak bir sürü kitap olacak bir anda :) Hadi inşallah, merakla bekliyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o yaratıklı filmleri hiç izlemedim gollum neymiş diye gogılladım😶tatlıymış😀Fermina Daza yı buldum daha bir meraklı okuyorum💗

      Sil
    2. Ay belki Yüzüklerin Efendisi'ni seyretmek de karantinaya dahildir. Gollum'u tanısan seversin, kader kurbanı gariban :D

      Ya sen Fermina Daza filan deyince, kitabı bir daha okuyasım geldi. Neden okumayayım di mi? Okuyayım bence bir daha. Tamam, gidiyorum ben :D

      Sil
  2. Marquez candır, eminim seversiniz. Bir de rica etsem harflerin puntosunu biraz büyültebilir misiniz? Okumakta epey zorlandım zira. Temizlik manyaklığı hepimizde mevcut, ben ki nefret ederim ev temizliğinden, her sabah bugün nereyi paklasam diye kalkıyorum. Beden sağlığı da bir yana da şu beladan ruh sağlığını sağlam kurtarsak bari...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Leylak telefondan mesaj yazmaya üsenirken post girer oldum hep o yüzden punta sorunu😐 inşallah ruh sağlığımızı koruyacağız,mottomuz öldürmeyen her şey güçlendirir olsun💪

      Sil
  3. Aslında biraz da ev işine değinsem kesin vaktim daha iyi değerlenmiş olacak ama neye başlasam cozutuyorum kontrollü gitmem lazım :) (yalnız benden mi bilmiyorum yazılarınız çok minik okurken epey zorluyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontrolsüz güç güç değildir👷punto işini çözeceğim inşallah.Ben günlük iş planı yapmazsam apartmanın dışına çıkabilirim😀

      Sil
  4. Ya o temizlik aşkından az biraz da bana bulaşır mı acaba bu çelınc sayesinde:) Ay hadi inş... Kalkayım çamaşır atıp mutfağı toplayayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulaşır bence😀ben birşeyler okuyup üreten insanlar görünce çok gaza geliyorum blog sayesinde

      Sil
  5. Paranoyaların harman olup sirkeli sulara karıştırıldığı şu günlerde, en güzeli fücudu da iç dış alkollemek efenim! İyi günner... :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından