Korona na na na

"Korona insanların kendi kendine olağan üstü hal ilan etme biçimidir" gibi bir şey duymuş olabilirim radyoda yada benzer. ben bu halini de sevdim


Kayınvalidenin bu saat,tacı kırılmış atılmış bir yerlere.Bir yıl oldu bize geleli.Koca kişisi tamir etti,sözde ben boyayacaktım.Bu işleri sanatçı edası ile yapınca o ilham gelmiyor.Daha çok amele bir ruhla girişmek istiyorum tüm bekleyen işlere.Ancak öyle iş bitiyor bohemliğin her türlüsü ters bana:P
oğlan internetlerimi on line eğitim adı altında bildiğin yemiş yutmuş.Düzenli yazamazsam sırf eğitime olan aşkımdan desem de yalan yalan yalaaan.. üç saat bile olsa ilişkimize ara vermek iyi geliyor ikimize de enazından bana ajshstdddj


Evde bu hafta şöyle sahneler yaşandı istiflediğim tüm metaryeller birer objeye dönüştü(bana göre)Annem görse bu çerle çöple ne uğraşıyorsun derdi:)Bir zamanlar milyonculardaki tüm bambu servisleri almışım sanki öyle çoktu.Sonra parçalananlar oldu ben onları da atamamıştım.Pinterest'te sunshine mirror dedikleri bir projeden esinlendim benimkinin ortası ayna olmadı birde altın sarısına daha hazır olmadığımı hissettim gri boyadım:) 




Yorumlar

  1. Bir gün herkes altın sarısına hazır olacak! Kaplan-panter desenli kıyafetlere geldin mi mesela? Oraya gelince sonra hemen altın sarısına geçiliyor. Ben geçtim. Buradan Bülent Ersoy Hanımefendi'ye doğru uzun bir yol var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif leopar desenli bir gömleğe gözüm kaymışt ama o kadar denemisliğim yok😨korona yüzünden iptal olan Bülent abla konserim geldi aklıma,sağlığına duacıyım Ajda ile😀bir sonraki konser onundu

      Sil
  2. Dönüştürmek yenileyip tekrar kullanılır hale getirmek çok kıymetli, bir saatimiz vardı otel promosyonu çerçevesini çıkarıp etrafına kumaş çerçeve dikmiştim hala kullanırız o geldi aklıma niyeyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bencede yenilenmek,Bu saatin orjinali de güzeldi ama sahibesi sıkılmıştı,İleri dönüşümü severim senin saat gibi

      Sil
  3. Daha çok amele bir ruhla girişmek istiyorum
    bu söze bayıldım :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından