Corona Çarşambası

Bugün sabah öğle arası uzuuun telefon görüşmeleri öğleden sonrası ütü ile geçti,ev işlerinin en sıkıcı olanı ile jübile yaptım galiba.Ardowski'nin okulu online eğitime geçti sabah on ile on yedi arası dediler uzun değil mi falan desek de sonrasında aklıma öğretmenlerin maaşları geldi,özel okullardaki öğretmenler maaşlarını alabilecekler mi?Seyyar satıcılar,pazarcılar bir yerden sonra canımızı kurtarsak bile geçim derdine düşecek insanlar düşüncesi korkutuyor beni.depresif konulara girmesem iyi olacak dün arkadaşıma önlemimizi alıyoruz bırak hasta olacaksak ondan sonra üzülelim şimdiden değil dedim.Sabah bir uzmana anne sütünden bulaşır mı bu virüs dediler uzman evet dedi,karşısındaki başka bir profesör öyle bir şey olmaz maske takılıp emzirmeli dünya sağlık örgütünün hasta bir anne için bile önerisi bu dedi.Uzmanların kafası da karışık.Bu süreçte bilmediğimiz emin olmadığımız şeyler konusunda bilmiyorum seçeneğini kullansak iyi olacak.Cem Yılmaz'ın "Faruk eczanesiiii" repliğine dönüyor muhabbet bir süre sonra.Telefondan punto ayarlayamayınca oniki yaşındaki laptop'a mum oldum ya:)bugün oğluma dün boyaması için verdiğim mısır kutusuna kaktüs ektirdim.bol çiçekli günlerimiz olsun ne diyeyim



Yorumlar

  1. Neyse sağlık olsunda,ben komşumuz ile lokmamızı paylaştığımız bir dünya hayal ediyorum virüs sonrası

    YanıtlaSil
  2. Oğlunuza ne güzel aktiviteler yaptırıyorsunuz Ağaç yaşken eğilir. Umarım büyüdüğünde de bu tür şeyleri severek yapar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar hevesli yetenekli kim bilir anasına çekerse sever böyle şeyleri teşekkür ederiz❤

      Sil
  3. Oh çok şükür, çok sevindim bu puntoya:) Oniki yaşında da olsa laptop akıllı telefona bin basar. Boyayınca ne güzel olmuş dandik bi metal kutu. Çok iyi fikir. Metal boyası mı o, yoksa başka bi tip boya mı? Evde akrilik boya var da, ahşap sehpayı boyayacaktım, henüz girişmedim. Onunla metal da boyayabilir miyim acep?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dün klavyenin başına oturunca oh dedim😊Akrilik boya ben çelik kapı bile boyadım bu boya ile.İki yıl oldu mis gibi vernik bile atmadım

      Sil
  4. Oğlumda kaktüsü çok seviyor. Hafta sonu bende ona yoğurt kovası vereyim. O da boyasın.:)

    YanıtlaSil
  5. Oy ne şirin herşey mavi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 💗iç Anadolu'da deniz özlemi hastalığı

      Sil
  6. Ben de gördüm anne sütü tartışmasını. En sinir bozucu yanı bu herhalde, kesin olmayan durumlar. Gözümün önüne harıl harıl çalışan doktorlar, bilim insanları getiriyorum, biraz iyi geliyor :)

    Ay ne güzel bir mavi hakikaten ♥ Süper aktivite, canı gönülden destekliyorum bitki ekimini :)

    YanıtlaSil
  7. ya o bilinmezliğin evlerine ateşler düşsün, dünyada yüzü gülmesin onun! :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korona Günlerinde Kış Hazırlıkları

Ömer Lütfi Lülü Efendi Konağı

Şampuansız Üç Yılın Ardından